חגיגת פלסטלינה

איזה כייף זה להשתעשע עם פלסטלינה, אפילו סתם לגלגל לכדור צבעוני גדול ולראות איך הצבעים משתבללים זה בזה עד שהופכים למין גוש שחור ירוק חייזרי.

אז הוצאנו את ערכת הפלסטלינה והפעם חשבנו ליצור דמויות כייפיות,   פתחנו את הספר מקסים שקיבלנו ליומולדת שמראה שלב אחרי שלב איך יוצרים חיות (סודות של פלסטלינה), וגם גילינו שיש ספר כזה גם ליצירת דינוזאורים, איזה אושר ואיזה מזל שיש ממש עוד מעט יומולדת.

דרך אגב, את הספר לא חייב לקנות כי האינטרנט מלא מלא בסרטונים שמראים איך מכינים ומה עושים, ואם ממש מתחשק ואין פלסטלינה, אפשר גם להכין בצק ומניסיון זה עובד גם ככה.

הכי כייף גם בסוף לעשות הצגה במיוחד כשהחיות נפגשות יוצאים דיאלוגים הזויים והדימיון פורח וזורח.

הנה תראו –

חיות מפלסטלינהגיצירה פלסטלינה עם ילדים

תהנו !

ימה

13 Comments

  1. בדיוק חיפשתי רעיון לשבת חורפית וביתית והגעתי לבלוג שלך, רעיונות ממש מעולים. אני לא בטוחה שאנחנו נצליח להגיע לתוצאות כמו שלכם, אבל נשתדל. בלוג מעולה, מחכים לעוד.

    אהבתי

  2. אבא שלי שהיה די מוכשר עם הידיים היה יושב ומלמד לפסל בובות מפלסטלינה. בעיקר היינו יושבים ומסתכלים ואחר כך לשים ועושים גושים שחורים ירוקים חיזריים, או נחשים ארוכים ארוכים 🙂
    מאוד אהבתי להרגיש איך הפלסטלינה שבהתחלה היתה קשה, הולכת ומתרככת בחום של הידיים. אחר כך היה צריך לנקות מתחת לציפורניים. אבל באמת היה כיף.

    אהבתי

  3. יש פה חוג מקסים של פיסול בחימר ודס לילדים, נראה לי בכלל להיט, בכלל כל דבר שמערב עבודת ידיים בחישה, לישה עיסה והתענגות בתוך חומר.

    אהבתי

  4. כיף גדול !!! גם לנו יש את הספר אצל סבת רינה שיש לה סבלנות לשבת שעות….ועוזרת לפסל עד הפרט הכי הכי קטן …ענבר ילדה שהתוצר חשוב לה והיא מאד.. מאד (!) מדייקת. תודה שהזכרת לנו!! זה זמן מושלם לשלוף שוב את הפלסטלינה כולם נהנים מהכי קטנים ועד לגדולים (ממש תרפיה באומנות).

    אהבתי

  5. לי תמיד יש בעיה בגימור, אף פעם לא יוצא לי ממש מדויק, ואני מעריכה את הדיוק אצל אחרים, אבל גם למדתי לאהוב את הכמעט הזה שלי….וממשיכה לתרגל את המנטרה שלמדתי מנזירים טיבטים שעובדים על מנדלה במשך שבוע ואז מפרקים הכול, שהכול זמני ולא צריך להיקשר לשום דבר… לא מאוד הולך לי אבל בינתיים כייף לקרוא את התגובות 🙂

    אהבתי

  6. איזה יופי! רעיון נהדר לעבודת יצירה שלא דורשת הוצאה גדולה ונראית מהנה במיוחד…

    אהבתי

  7. שכחת לציין מי קנה את המתנה המדליקה לילד המדליק סתם חחח 🙂

    יופי של בלוג ויופי של כתיבה !

    אהבתי

כתיבת תגובה

