אחר צהריים של דינוזאורים

הדבר הכי מדהים שנוסף לנו לחיים מאז שעברנו לגור במושבה זוהי תחושת הקהילתיות. האימהות המהממות שהכרתי, שאני כמובן רואה יותר משאני רואה את  בעלי, כבר מזמן מופיעות לי בחיוג המהיר.

אז  החברות המדהימה הזאת הולידה תופעה-  אירוח אחר הצהריים את הילדים בקבוצות, כי זה הכי כייף כשכולנו יחד.

אז הנה אחר צהריים אחד שאנחנו ארחנו, ולא הייתי אמיצה כמו אדווה האלופה שעשתה לקטנים פעילות משחררת במיוחד של מריחת קצף על חלונות.

אנחנו יצרנו רגליים של דינוזאורים, ואחר כך יצאנו איתם לגינה ועשינו את כל קולות הציטרפטוסים והטירקסים הכי מפחידים,

וכל האושר הזה יהפוך לסרט דינוזאורים  שכל אחד יקבל למזכרת.

אז ככה עושים את זה:

גוזרים חור בצד אחד של קופסת נעליים

וכמובן שמשתמשים בשתי קופסאות, אחת לכל רגל.

.מדביקים בצד של כל קופסה את  ציפורני הדינוזאורים – ספוגיות מייק אפ

.צובעים בצבעי גואש או צבעי ידיים

יוצאים לגינה ומשתוללים – עושים קולות של הדינוזאורים שהכי אוהבים, נופלים המון, כי נורא קשה ללכת עם הרגליים הענקיות האלו

. והעיקר שהכול בצחוק והנאה

.הפעילות מהאתר הזה

 

12 Comments

  1. איזה כיף! אני חייבת לנסות את זה עם הקטנטנים שלי!
    את כל כך כישרונית – תודה שאת חולקת איתנו את הרעיונות שלך!!

    אהבתי

  2. בתור הבעל שלא רואים אותו אני לא ממש אובייקטיבי, אבל יצא ממש מדליק, והקטן לא הפסיק לדבר על זה במשך כמה ימים

    אהבתי

  3. ימה, זה מקסים! ואני רק שואלת: 1. איפה אנחנו היינו בכל הסיפור הזה?? 2. למה אי אפשר להגדיל את התמונות? חייבים לראות אותן טוב יותר!
    מהמם! כל הכבוד. שכנה מוכשרת יש לי!

    אהבתי

    1. יפה אחת, את הרי כל הסיפור הזה, ברקע שלו הרי הוא תחושת הקהילתיות המופלאה, וחכי חכי איזה פעילויות כייפיות אנחנו הולכות לעשות אוטוטו שהם יהיו בגן יחד ויתגברו על המבוכה המיותרת – אני בן ואת בת… 🙂 בינתיים בקרוב יומולדת על לעוף בה – תרתי משמע ! יהיו גלימות תהיו מוכנים !

      אהבתי

  4. ימיתוש איזה כשרון מהלך
    ותאמיני לי את אמיצה ומדהימה
    אוהבת מלאן ת'לאפים
    אדווה( החברה שזכתה להיות בחיוג המהיר)

    אהבתי

  5. מותק-
    היה מקסים ויצירתי!
    הילדים נהנו מאוד!!!
    שכחת לציין שכל זה נעשה תוך כדי טיפול בתינוקת קטנה על מנת שיבינו באמת עד כמה את אמיצה 🙂

    אוהבת,

    הזוכה השניה…

    אהבתי

  6. אדידס-זאור 🙂
    יהיה כיף אם תהיה אפשרות לראות תמונות גדולות יותר – לראות את חיוכים של הילדים החמודים…
    רעין מקסים!

    אהבתי

  7. איפה, איפה היית לפני שבוע כשחיפשתי רעיונות למסיבת היומולדת של דורון??
    נשמע מדליק לאללה. אשמור את קופסאות הנעליים מעכשיו.
    ד"ש מרחוק רחוק..

    אהבתי

  8. אנחנו גם בזמן יומולדת, חודש של הכנות לקראת חגיגת גיבורי העל הקרבה וכמובן שיהיה פוסט שופע ועסיסי עם כל הרעיונות, המון מזל טוב לדורון מחכים לתמונות מהיומולדת

    אהבתי

כתיבת תגובה

