הסוכן כ'


הכול התחיל לפני כמה שבועות,  באחד מהשיטוטים הקבועים שלנו בחנות ספרים, בעודי מזילה ריר על מגזין עסיסי של מארי קלייר, כרמל פשפש בין חוברות הקומיקס של פיניאס ופרב החביבות עליו.  פתאום, את כל הנחת הזאת, חותכת צעקת הקרב שלו בעודו מצביע על קופסא שחורה ונוצצת, שכתוב עליה : "ערכת סוכן של פרי הפלטיפוס".

פרי הפלטיפוס, הידוע בכינויו הסוכן פ'. הוא ברווזן, חיית המחמד של פיניאס ופרב, שמצילה אותם ממזימות הרשע של ד"ר דופנשמירץ. עכשיו, את כל המידע שאני מביאה פה תיקחו לגמרי בערבון מוגבל, כרמל יודע כבר לזהות מאילו ספרים הוא יפיק יותר הנאה בשעת ההקראה, והרי אני פחות כיפית מאבא, במיוחד כשמדובר על דיונונים מכאניים ומשקפי לייזר. כך יוצא שמשתדלים להרחיק אותי מקומיקס בכלל ומפיניאס ופרב בפרט.

אז את כל המידע שיש לי כדי להכין ערכה כזו, שאבתי מהסוכן הביתי שלי –  "הסוכן כ'",  שוויתר על הערכה מחנות הספרים, כששמע איזו ערכת אלופים אנחנו הולכים להכין.

אז מה צריך כדי להפוך להיות סוכן סמוי ?

קופסה להכנת הערכה, אנחנו קנינו קופסת פח מחנות יד שנייה, ריססתי בצבע ועם שבלונת אותיות וכתבתי עליה "הסוכן כ". אפשר כל קופסה עם ידיות, אפשר אפילו תיק סוכן.

בתוך הקופסא

  • זכוכית מגדלת מחנות צעצועים.
  • מפת העולם שאפשר להדפיס פה .
  • שקית ראיות מניילון עם רוכסן ומדבקות סימון.
  • שקף משרדי למשטח להטבעת טביעות אצבעות.
  • דיבורית ישנה שהפכה למכשיר קשר גלקטי מתוחכם.
  • משקפי לייזר ממשקפי מגן, או משקפי שחייה, אנחנו השתמשנו במשקפיים שמאפשרות לראות גם לאחור, פרי המצאה המשובח של תערוכת גיבורי העל המאלפת במוזיאון המדע בירושלים.

ובגלל שהבית היה אפוף חגיגת סוכנים כבר תפרתי תפושת סוכן שלמה מפליז, תחת ניצוחו של הסוכן הראשי  כ',  ועל הדרך יצאה גם שמלת קנדיס מפוארת להילי.

אחרי שהכול היה מוכן קבענו תאריך ליום שבו אנחנו ממציאים תעלומה ומחפשים ראיות כדי לפתור אותה,

ככה החבאנו את קנדיס והשתמשנו בכל מה שהיה בקופסת הסוכן כדי למצוא אותה.

אין על יום שבת בבוקר !!


תודה שביקרתם

ימה


16 מחשבות על “הסוכן כ'

  1. שכחת להוסיף: "תקולל, פרי הפלטיפוס!!" 🙂
    וגם אני, למרות שהייתי בסוד העניינים, נדהמתי מהתוצאה הנהדרת. ועכשיו צריך לחכות כל כך הרבה זמן עד לפורים…

    אהבתי

  2. יופי של רעיון, פשוט וקל! אני מחכה בכיליון עיניים שאלונצוק יגדל ואני אוכל ליישם.

    אהבתי

  3. וואיי אם אני חושדת בבעלי אני ישר שולחת את הסוכן כ לרגל אחריו ולאסוף לי ראיות. ואת התופרת י׳ לתפור לי שמלת מני אדומה …
    ימה, זה יצא מקסים…פשוט מעורר השראה, אני סקרנית לראות מה תעשו בפורים!!!!

    אהבתי

  4. ימיתוש יצא מדהים!
    איזה רעיון מקסים!
    וככ חינוכי-כל הכבוד חכרמלוש שהסכים לוותר על ערכת הריגול התעשייתית לטובת זאת של אמא!
    לא,את פשוט נהדרת!!!

    אהבתי

  5. זה מדהים שהרעיונות פשוט לא נגמרים לך! איזו יצירתיות…
    השמלה של הילי מהממת!

    אהבתי

להשאיר תגובה

