אוצרות רחוב

בדרך כלל כשאנחנו מטיילים ברחובות, אנחנו מחפשים אוצרות, אוצרות רחוב,  כאלה שאפשר "לשבץ" כמו שכרמל אומר, ומתכוון ל- "לשפץ" כמו שאני אומרת.  השבועות האחרונים היו לא קלים, כל שיטוט מחוץ לבית, ולו הרגעי ביותר, היה בו חיפוש אחר, חרדתי, עינינו תרו אחרי דרכי מילוט, והמוח עסק בתכנון קפדני על האופן והמהירות בה איזו יד שולפת איזה ילד, ומהי הדרך הכי קצרה לרוץ ולאן.

איזו הקלה לחזור לשגרה השמחה, לגעגוע המתוק שמתפרק לו לאלף חיוכים ונישוקים כשאוספים מהגן, לריצות, לקשקושים, ליצירות ולשטויות שלנו, של הבית שלנו.

 חדוות היצירה כבויה כשיש פחד בלב, וכמה טוב שזה נגמר.

אז לא מצאנו אוצרות חדשים אבל כדי להשכיח כמה שאפשר את מה שבחוץ, עבדנו על האוצרות שהצטברו.

אוצר ראשון שמצאנו ומיהרנו להכניס הביתה :

תמונה

צבענו, חתכנו, תפרנו …

תמונה

תפרתי סינר בבושקה מתאים:

                                                                                                                                                 בישלנו ארוחה לתפארת.

אוצר נוסף שחיכה לנו מתחת לבית של חברים, וגם בו טיפלנו עם המון

אהבה וצבעים:

תמונה

תמונהתמונהתמונהתמונה

מדגמנים את הכורסה מיטב דוגמני הבית: הילי הארנבת,  כרמל גיבור העל ואיתמר,

ואניה, שהגיעה כל כך אלגנטית לארוחת הערב הטבעונית רבת המשתתפים הראשונה שבישלתי, שהושבתי אותה באופן מבוים לחלוטין עם יין וספר לדגמן את הכורסה.

טוב אני לא אצלם את עצמי עם הפיג'מה הענקית שלי נכון?

לעוד חיים שלמים של שגרה צבעונית ושמחה

ימה


22 מחשבות על “אוצרות רחוב

  1. טוב זה אכן הפוסט האהוב עליי ביותר… בתור אחת שראתה במציאות-המטבח יצא מהמםםםם (גם הכורסה)!!! גם אני רוצה אחד כזה… מחכה כבר לסדנה שנעשה ביחד!
    נשיקות האנונימית
    (היה ממש כיף היום)

    אהבתי

  2. " חדוות היצירה כבויה כשיש פחד בלב, וכמה טוב שזה נגמר." – מסכימה, ומקסים לראות שאתם חוזרים לשגרת היצירה שככל הנראה חרוטה לך בעצמות…
    אני לא רואה את התמונות, כי האינטרנט שלי כאן איטי ממש… אבל כשאני אחזור לארץ אני אראה ב"לייב"
    שולחת לכם נשיקות
    וסחטיין על ההתמדה עם הבלוג – יצרת כאן אוסף מקסים ומעורר השראה של מאמרים

    אהבתי

  3. ת כל פעם מדהימה אותי מחדש..איזה דברים מדהימים ועוד לעשות יחד עם הילדים…אין עלייך..אפשר להזמין משהו ממוחזר ליומולדת של זיו?…

    אהבתי

  4. ימיתוש את פשוט מדהימה!!!
    כמה כישרון!!!
    בובה בסינר שתפרת לה.
    "בבושקה" – אין,הרגת אותי!וואי,המטבחון שהכנתם מ-ע-ל-ף והילי

    אהבתי

  5. איזה יופי! תמיד חלמתי שתהיה לי את היכולת הזו לשפץ רהיטים ישנים. אני פשוט מתקנאה באנשים שעושים את זה ומה שמדהים הוא שסבא שלי היה מהאנשים האלו. הוא היה רפד במקצועו ומעצב פנים בנשמתו. אולי רק צריך אומץ… ולהתחיל 🙂

    אהבתי

להשאיר תגובה

