כמו בחייים…

אני האחרונה שאתווכח עם התשובה האידית הבלתי מעורערת  לשאלה למה להתחפש בפורים. פשפוש קטן בבחירות האחרונות שלי מעלה דפוס מחשיד משהו, מרלין מונרו, מיסיז טיפטיפ, וחאליסי, האימא והדקונים. מממ..

יש רעיונות לעוד בלונדיניות לשנה הבאה ?

האם והדרקונים

התרופה שלי להכל זה יצירה כמובן, שעה בה אני חווה את עצמי בצורה האותנטית ביותר (עד שמלמדים אותנו שמה שאנחנו יוצרים גם צריך לצאת יפה ואז אני בעיקר פורמת ומתעצבנת, וגם זה סוג של אותנטיות לא?..),  אז השנה קיוויתי שיהיה איזה אתגר יצירתי בתחפושות של הילדים כמו  בפוסט החוקר הסמוי –פרי הפלטיפוס.

אז נפל דבר וכרמל בחר בתחפושת שכבר הייתה קיימת בארגז התחפושות – באטמן, והצורך להתחפש לגיבור על כל כך מובן לי שאפילו לא הצעתי רעיון אחר.

למזלי להילי אין עדיין ידע על עולם הנסיכות והפיות, ועל שלל בדים זהובים ושערות מתנופפות, אז שלפתי את המספריים ואת כל מה שהייתי לוקחת איתי לאי בודד – גוטרמן !! ויצאה לי ינשופה לתפארת –


כרמל לא ויתר על באטמן אבל בקש להצטרף לחגיגת חיות היער, אז שוב נשלפו המספריים ונתפרה לה חיית יער –

ואני כבר תכננתי איך אני מצלמת את חיות היער המתוקות שלי באיזה יער מכושף, במיוחד אחרי שלמדתי צילום אצל דנה ישראלי המוכשרת, שהיא גם בחורה מדהימה אז כדאי לכם גם.

אבל, בחיים כמו בחיים, המצלמה פתאום נמרחה ושום דבר לא עבד, והילי תלשה את התחפושת , וכל יום שבא אחריו, מישהו מאיתנו היה חולה, ואנחנו נשאבנו, לחיים ולכל השאר. ואתם מקבלים פה תמונות שהם רחוקות מלהיות מושלמות, אבל הכי שלנו בעולם.

ושיהיו עוד אלף חוויות אותנטיות של החג המשגע הזה.

ימה

פורים שמח

ימה


14 מחשבות על “כמו בחייים…

  1. מדהים כתמיד!
    הלוואי שלכולנו היו הכישרון והיכולת לשלוף כמוך את המספריים ואחת ושתיים – ליצור יצרות אומנות שכאל העבור הקטנטנים המתוקים שלנו.
    כל הכבוד ימוש!!!
    ופורים שמח 🙂

    אהבתי

  2. איזה תחפושות מדהימות! הינשוף מאלף. וגם הבלונדינית בפתיחה לא חסר לה.. שרק תמשיכי ליצור 🙂

    אהבתי

  3. נשמה שלי…איזה כשרון….גם בתחפושות וגם בכתיבה…הלוואי ואני הייתי יכולה לברוח למשהו שעושה לי ככ טוב….אבל עוד לא מצאתי…
    יצא מדהים כרגיל ואני מקווה שכולכם כבר בריאים.
    נשיקות למהממים

    אהבתי

  4. אם נוסעים לאי בודד עם גוטרמן צריך לדאוג להביא גם את הכישרון שלך! ימה תמשיכי ליצור ולייצר את מעוררת השראה!

    אהבתי

להשאיר תגובה

