מסיבת צבעים

רוב התמונות שקשורות ליצירה או עיצוב שאני נועצת בפינטרסט  יפות מאין כמותן,  מושלמות, וכל פעם שאני נועצת, עוברת לי בראש מחשבה ברורה וחדה, שהנה מחר, אני מפנה את כל היום, רק כדי להכין את המושלמות הזאת אצלי פה בפינה.  בסופו של יום ,הנעץ החלוד מתפורר מלחכות לי ולאותו יום שמש אביבי הזה, שאני אתעורר בבוקר ואשכרה יתחשק לי לתפור ארנב.

רוב הזמן אני מחכה למשהו רגעי, מהיר, למן תחושת דחיפות שתמלא אותי ותגרום לי לקום מהכיסא, התמונה שתהיה אהבה ממבט שמת לישון, אבל בכל זאת הלב דופק, והדבר הזה קורה – השראה.

ולי, מספיקה תמונה אחת –

408175142e7eee4cdc62878688b6-post                                              http://piccsy.com/2012/04/i-want-to-rkrl60o03/

והנה זה קורה,

אני קמה מהכיסא, ומתמלאת בידיעה שככה בדיוק אנחנו הולכים לפתוח את הקיץ,

מסיבת צבעים !

צריך רק אחר צהריים חם ומהביל, שאפשר יהיה להתפשט בו, וצבעים.

בהתחלה מורחים  קצת על הידיים…

ואז גם על הגוף…

(צריך הרבה צהוב…)

להימרח טוב טוב..

וגם מאחור..

ואחרי שכולם נמרחו טוב טוב לא נשאר אלא,

להתגלגל, להתערבב..

ולהעביר אחר צהריים חם, צבעוני ומושלם.

והטוויסטר ?ידיים על העיגול האדום ורגל בדרך, היו גם כמה נפילות מצחיקות, ויש תמונות, אבל אני חוסכת מעצמי פניות מהמועצה לשלום הילד 🙂

להשראה טבולה בצבע

ימה.


5 מחשבות על “מסיבת צבעים

  1. מקסים כל הכבוד! אני כבר שנים מתכננת לעשות את זה עם הילדים אבל כל הזמן ממציאה תירוצים למה לא… הגיע הזמן!!!

    אהבתי

להשאיר תגובה

