סדנת רקמה חופשית

בפורום אומנות הטכסטיל והליבוד שאני חברה בו,  התקיימה החלפה בנושא אומנות. החלפת זוגות. הגרלתי את מנהלת הפורום (כיום בדימוס) ריבי מהבלוג הקסום המעבדבדה. העבודות שלה מגוונות, החל משמיכות טלאים, ספרים רכים לתינוקות, תיקים, והכול ברמת גימור ועיצוב מושלם.

החלטתי שבאומנות כמו באומנות, אני רוצה לעשות משהו שפחות נוגע ביופי אלא יותר באמירה. בחרתי באמנית האהובה עלי פרידה קאלו, שהצליחה בחד פעמיות שלה לא להתעסק ביופי, ולהביא את הצופה לחוות כמעיין הזדהות השלכתית עם הציורים שלה. היא חיה חיים של יופי, וגם של סבל גדול מאוד בשל הנכות ממנה סבלה. רציתי להביא אותה ואת הדואליות הזאת לידי ביטוי ביצירה.

אז יצרתי כלוב מקולבי כביסה, על פי ההדרכה המעולה של יעל קיפודים, עטפתי אותו בבדים עזים בצבעוניות שלהם,בדיוק כמו האומנות העזה של פרידה, אומנות חורטת, בועטת, כזו שלא מרפה  זמן רב אחרי שצופים בה. הדפסתי תמונה שלה, והדבקתי עם מוד פודג בתוך מסגרת פוליאסטר שצבעתי בצבע עז. תליתי בעזרת אטב עטוף בוואשי טייפ.

מריבי קיבלתי כרית מושלמת, שנרקמה שבין השאר, בטכניקת רקמה חופשית במכונה. הבניינים על הכרית בהשראת האמן קארל לארסן, תוכלו לקרוא יותר בפירוט על תהליך ההשראה שלה בפוסט הזה.

(את הכרית האחורית אני תפרתי ממפה שמצאתי בשוק הפשפשים)

26841028והנה עוד עבודות שלה שנעשו בטכניקת רקמה חופשית:

24119018 copy

ואם גם לכם מתחשק ללמוד את הטכניקה המופלאה הזאת,

אני שמחה לבשר שריבי מתארחת אצלי ל"סדנת רקמה חופשית" ביום שישי 14.6 שעה 9:00 גדרה.

הסדנא מיועדת לבנות שכבר יודעת לתפור ולתפעל מכונת תפירה.

ברושור לסדנת רקמה חופשית copy

נשמח לראות אתכן

ימה


5 מחשבות על “סדנת רקמה חופשית

כתיבת תגובה