רעיונות שווים לעיצוב מקאפה..

מכירים קאפה ?

משטח מוקצף לבן, שבדר"כ נמצא בסוף חנויות היצירה ליד הפוליגל והסול..

כמה שזה דבר נהדר, זמין זול וכייפי !

אפשר ליצור דברים נפלאים,  הום-מייד, ולמי שיש ערימת עצים במחסן ליצירה, וכל יום אומר לעצמו –  אולי מחר … 🙂  הפוסט הזה יהיה מושלם.

אז מה מכינים ?

ארגונית| בית בובות| לוח השראה|ראש צבי

מה צריך ? קאפה באיזה עובי שמתחשק, טפטים או דפים יפים' ספריי דבק, סכין חיתוך, אקדח דבק.

מתחילים –

1. ארגונית. למה שבא לכם לארגן- חומרי יצירה, תכשיטים, יו ניים איט.

איך מכינים?

משרטטים את הרהיט שרוצים לבנות לפי מידות על נייר ויוצרים גזרות, משרטטים כל פאה בנפרד על הקאפה.

בעזרת סכין יפנית חורצים בעדינות פעם אחת כשסרגל ארוך מוצמד לקאפה, על מנת שהסכין לא תברח הצידה, ואז חורצים שוב ושוב עד שנוצר החתך המבוקש.

את כל הפיסות צובעים בצבע שבוחרים, אני ריססתי בצבע ספריי. הדבקתי טפט, אפשר גם עם וואשי טייפ, או עם נייר עטיפה.

מחברים את כל הפיסות עם דבק חם.

***

עשה זאת בעצמך***

2. בית בובות

אופן ההכנה מאוד דומה לארגונית, השוני הוא שכדי לחבר את הגג יש  לחתוך את הקאפות שתומכות אותו  בזווית של 45 מעלות. מחברים, מדביקים עם אקדח הדבק ,אני חיברתי עם סיכות תפירה, אפשר לעשות בגדלים שונים, להוסיף מדפים וחדרים.

איך מאבזרים? גונבים מאיפה שהוא בובות קטנות, רהיטים קטנים שגם אותם אגב אפשר להכין מקאפה ויוצא מאמממם כי זה בעיצוב אישי שהוא רק שלכם, אפשר לתפור כריות קטנות כמו שעשיתי לספות, שרשרת של כוכבים או עיגולים אם יש פאנצ'ים, גם כאן אפשר להדביק דפים, טפטים ולצבוע עם ספריי.

***

הכלים על המדף הם מהחנוכיות שמקבלים כל שנה מהגן, מתוך מגירה שבה אני שומרת הכול ליום גשום…

ממשיכים –

3.לוח השראה..

השראה באה והולכת ומשתנה, אני אוהבת את הלוח הלבן הנקי הזה שאפשר לנעוץ עליו ולהדביק עליו תמונות יפות, ולהדביק  וואשי בלי לעשות חשבון…מה גם שזה מוסיף כל הרבה עניין ויופי לאזור העבודה. דווקא כדי להבליט את התמונות השארתי את הקאפה לבנה כמו שהיא, אבל כמובן שגם כאן אפשר להתפרע ולרסס…

אז קחו לכם קאפה ענקית ותצרו לוח פינטרסט טבול בהשראה –

***

אני גם אוהבת ליצור לוחות השראה לכל בית שאני מעצבת, ככה אני מרגישה שאני בתוך הבית, ובתוך העולם החדש והמסעיר שהוא לוקח אותי..

הנה למשל, לוח קונספט שבניתי בהשראת מעצב העל איסי מיאקי, שבהרבה מעבודותיו עובר נושא הזיכרון כחוט השני. כל קפל בבד זוכר את קודמו, כל שעה שעוברת נשענת על השעה הקודמה, קצת כמונו, נשענים ונבנים מזכרונות, שום דבר לא נמחק אלא בונה ומרכיב את מה שהפכנו להיות…

מורבידיות שלקחה אותי לאגדות ילדות

4. ראש צבי

אתם יכולים לאהוב אותו או לשנוא אותו אבל אי אפשר להתעלם מהטרנד שמככב אצל כל המעצבים בשנים האחרונות,

אז איך מכינים אותו ?

הורידו את הגזרות מהאתר המצוין הזה –

גזרות להכנת ראש צבי

הדביקו על הקאפה שלכם טפט ועל קאפה אחרת טפט מסוג אחר, או רססו אותו בספריי אם בא לכם מראה יותר עדין עם פחות טקסטורות.

גזרו את הגזרות והניחו אותם על הקאפה המצופה היעזרו בסיכת תפירה לנעוץ את הגזרה שלא תזוז,

עברו על הדוגמא עם עפרון בקו עדין.

עכשיו לחלק המורכב,

עם סכין יפנית חרצו לאורך הקו שיצרתם לאט לאט ובעדינות חריצה והמשיכו לחרוץ עוד אחת ועוד אחת, עד שהדוגמא שיצרתם תיפרד מהקאפה השלמה

כשיש לכם את כל החלקים הרכיבו אותם ורססו עם מעט ספריי דבק שלא יזוז

הדביקו את ראש הצבי למסגרת עגולה ותתלו…

זהו,

מקווה שאהבתם…

ואם יש לכם שאלות, מוזמנים להרים טלפון,

ויש לי אתר חדש

כנסו, כדאי לכם ..

יש מה לראות..

הנה ממש כאן – ימה ברקאי 

להמשך

שבוע קסום !

ימה.

6 Comments

  1. ימה האתר שלך נראה מדהים אני פשוט נרגשת כל פעם מחדש לראות איך את מתפתחת לכל כך הרבה כיוונים. רצה לעשות שייר בפייס 🙂

    אהבתי

    1. כספית – זה פשוט יפהפה, תודה ששיתפת
      אני אוהבת את הניקיון בעבודות שלך…
      קשה לראות שמדובר בקאפה מרוב שיפה ונקי ונעים, והצבעים מדהימים.
      אני זוכרת גם שבאחד הפוסטים שלך גם הייתה התלבטות לגבי הציפורים בפנים או בחוץ..
      יצא פשוט מושלם !!

      אהבתי

כתיבת תגובה

