כוסות וגעגוע..

כן גם אני מופתעת שאני כאן, עם עוד פוסט, השבוע כבר היו שניים, התחפושת של כרמל  ללגולאס האלף, ושל הילי לאיילת מטיילת.

אבל כזאת אני, אוהבת אתגרים. וכשאפרת מהבלוג הקסום קפה ויפה מאתגרת, אני מאותגרת.

אבל משלוח מנות ? מממ..

אני אוהבת יצירה, אבל מה נעשה עם החלק הזה שצריך אוכל….? איזה שהוא אוכל ?

העולם הוא לא בעלי, מוכן לספוג בשתיקה את היעדר היכולת שלי להעמיד סיר, ולהכניס לתוכו משהו, ושהוא גם יצא עם טעם.

העולם דורש אוכל.

בעלי.

יש לי בעל נפלא.

הוא אוהב עוגיות נשיקות.

משלוח מנות עיצוב

sweet packing ideas

חוץ מזה שהוא סובל אותי בבקרים,

הוא משוויץ בי.

והוא מאפשר לי להגשים את כל החלומות,

אפילו את אלו שאני הכי פוחדת לחלום.

יש לי בעל שאוהב טבע…

משלוח מנות

ואת המשלוח מנות הזה הכנתי,  וחשבתי עליו…

על האור שהוא בחיי,

על המשענת שהוא,

עץ חשוף חזק ומגן…

צבע רך ועדין שמרגיע את הסערה שבי.

איך מכינים משלוח מנותואני ..

אוהבת שוקולד.

ומשאירה פירורים בכל מקום.

משלוח מנות להכין לבד

ורוב הזמן נמצאת על הקצה..

משלוח מנות מעוצב

תודה לאהובי, שנוכח תמיד כדי לתפוס.

תודה אפרת שאתגרת.

(עכשיו רק נשאר לחכות ולראות אם הוא גם קורא את הבלוג הזה…)

ימה.


7 מחשבות על “כוסות וגעגוע..

  1. ימה כמה שאת מרגשת. ואיזה צילומים יפים ועדינים. וכמה שאני מזדהה עם המילים. נשיקה וחיבוק ותודה שעשית את זה בשביל האתגר שלנו 🙂

    אהבתי

להשאיר תגובה

