Big City Love

שלושה חודשים אני כאן.

עשרות פוסטים נכתבים לי בראש הלוך ושוב, כל הזמן, זמזום אינסופי של סיפורים, גילויים מקומות, שווקים, מסעות, התמודדויות, ואנשים שמחייכים אלי ומאירים פנים.

זה מסע, הרפתקאה שכולה גילוי, ואיבוד מריר מתוק הזה שיש בדרך חדשה, בארץ חדשה, קרירות נעימה שעוברת בגוף בלהביט בדברים מהצד, ותחושת זרות שלפעמים מגיעה, יחד עם עלה בשלכת, געגוע לגוף שהפך מקום. לריח, לזמן למקום, לבית.

בוסטון, היא בוסטון, מאופקת, מנומסת, מסודרת וממתינה בסבלנות לתורה, שאני אגלה אותה לאט, ביישנית וצנועה, יש לה סבלנות עד שהדברים יתיישבו בדיוק במקומם הנכון , ואני איתה, נותנת לדברים לשקוע, בוחנת אותם לעומקם וברצינות, נותנת לעצמי להתמסר לה, מנסה לאהוב אותה כמו שהיא.

בוסטון עוד מתבשלת בתוכי.

וני יורק,

בה ביקרתי בסוף שבוע האחרון,

היא לא מחכה לאף אחד,

ני יורק-

מתפרצת שוצפת קוצפת רוצה לצאת מתוכי, בפראות לא מתפשרת, בלי סבלנות עם כל יופיה ויפעתה, יוצאת בבת אחת,

כמו הילדה הרעה והמופרעת שבי,

מפתה

ני יורק

שובבה

טיול בניו יורק

סוערת

ניו יורק

מעניינת 4

מאפשרת

מאפיה בני יורק

מתמסרת

טיול עיצוב בני יורק


מכשפת

9

מהפנטת

ני יורקמרגשת

אנתרופוולג'י בניו יורק

יפה, כל כך יפה

עיצוב ברחובות ני יורק

מצטלמת, מחייכת, מענגת

טיים סקוור ני יורק

טיול בניו יורק

אופנה בני יורק

מעוצבת

אומנות ועיצוב ניו יורק

ויש בה הכול
בדים ואומנות בני יורק

חלון ראווה בניו יורק

אוכל טוב בניו יורק

אוהבת ערים גדולות, סואנות, כובשות בבליל צבעים וריחות,

אוהבת ללכת ברגל ולדעת שאין סוף

אוהבת את העונג שבלמצוא את האהבות הקטנות בתוך שפע,

פינה קטנה להניח רגליים

אומנות נוכחת כל הזמן, כל מבט הוא נצח של השראה והתפעמות

עיר

עיר שלמה

ני יורק.

ימה

21 Comments

  1. בבוסטון עוד לא יצא לי לבקר (כשצפיתי בסידרה אלי מקביל,התפעלתי מהעיר. אני מקווה לבקר בה מתישהוא בחודשים הקרובים)
    בניו יורק,נאלצתי לבקר כמה פעמים. זו העיר השנואה עלי ביותר בעולם!. הלחץ שבה,למרות שלא אני נהגתי,הכניס אותי לאי-שקט. הודעתי לבעלי,שאת הגיחות הבאות לשם הוא עושה בלעדי. אני יודעת שאני שייכת למיעוט זעום,שלא אוהב את העיר הזו…

    העיר השניה השנואה עלי היא ציריך. אבל שם,לא הרגשתי את הלחץ שהרגשתי בניו יורק…

    את באזל אהבתי,(אני קוראת לה 'עיר צעצוע',ככה היא נראית בעיני) וגם את המבורג,ואת מונטריאול,שייש בה בתים שנראים כמו בתי-אגדות.

    בישראל אני הכי אוהבת את בנימינה,וזה המקום בו ,מכל העולם,הייתי בוחרת לגור…

    זו ההזדמנות להגיד שאני קוראת כאן בבלוג,ונהנית מהפוסטים שקשורים למלאכת יד 🙂

    אהבתי

    1. וואו לא ידעתי שאלי מקביל צולמה בבוסטון, בוסטון באמת מאוד יפה ומטופחת, מלאת אגמים וטבע, ני יורק גם גרמה לי להרגיש נורא קטנה אל מול הגודל שלה והעומס לעומת מקומות אחרים, ועדיין בראש רשימת המקומות האהובים עלי בעולם היתה ונשארת ברלין, אם הייתי יכולה לבחור מכל המקומות הייתי בוחרת בה. תודה על התגובה וכייף לשמוע שאת נהנת מהבלוג.
      תודה

      אהבתי

  2. הי
    כיף לשמוע על החוויה החדשה שבחייך
    לטעום מהרגשות בדרך ציורית כל כך
    ולהזכר בגעגוע…
    שנה מקסימה מלאה בחוויות חדשות, ריגושים והגשמות!

    אהבתי

כתיבת תגובה

